Καλώς ήλθατε στην εξυπηρέτηση χρηστών του ΚΕ.ΠΛΗ.ΝΕ.Τ. Αχαΐας

Για την δικιά σας εξυπηρέτηση μπορείτε να χρησιμοποιείτε το σύστημα Helpdesk τόσο για την καταγραφή των αιτημάτων σας όσο και για την επικοινωνία σας μαζί μας. Κάθε αίτημα λαμβάνει ένα μοναδικό κωδικό με τον οποίο μπορείτε να ελέγχετε την εξέλιξη του. Όλο το ιστορικό αποθηκεύεται στο σύστημα για μελλοντική αναφορά. Προσοχή θα πρέπει να δώσετε σωστά την διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου σας ώστε να λαμβάνετε ειδοποιήσεις από το σύστημά μας. Τα Δημοτικά - Νηπιαγωγείο καλό είναι να δίνουν και την ταχυδρομική τους διεύθυνση.


Νέο Αίτημα


Παρακαλώ περιγράψτε όσο το δυνατόν καλύτερα το αίτημά σας. Για να επεξεργαστείτε ένα παλαιότερο αίτημα ακολουθείστε την διαδικασία εισόδου στο σύστημα.

Νέο Αίτημα

Κατάσταση Αιτήματος


Κρατάμε όλο το ιστορικό των αιτημάτων σας. Εδώ μπορείτε να δείτε την εξέλιξη του αιτήματός σας και τις απαντήσεις μας.

Κατάσταση Αιτήματος

Παρακαλώ Περιμένετε!

Επεξεργαζόμαστε το αίττημά σας!